#webdesign
#mobile
#UX
Internetový obchod Kompresory vzduchotechnika je předním prodejcem a odborníkem na stlačený vzduch v ČR. E-shop nabízí svým zákazníkům nejen velmi široký výběr kvalitního sortimentu, ale i rozsáhlou poradnu a pravidelné e-booky ve formě newsletterů. Obchod běží na Shoptetu.
Mobile screen 1
Mobile screen 2
Mobile screen 3
Mobile screen 1 Mobile screen 2 Mobile screen 3

Problém: Funkční desktop... bez mobilu

Klient za námi přišel s problémem, který mu již delší dobu vytahoval peníze z kapsy. Původní návrh vizuální stránky obchodu počítal pouze s verzí pro počítače, a tak si mobilní verze zobrazovala, co chtěla.

Po nespočtu individuálních úprav a dlouhotrvajícím nízkém konverzním poměru nám přistál tento jinak vydařený e-shop na stole a my se vrhli do práce. Vycházeli jsme z již existující počítačové verze a z analytik z Google Analytics a Smartlooku.

Desktop screen 1

Verze e-shopu pro počítač, ze které jsme vycházeli

Naše úpravy

Kompletní menu

Ze všeho nejdřív jsme předělali menu, které konečně začalo uceleně zobrazovat jak hlavní, tak i vedlejší položky webu. Uživatelé tak konečně viděli například poradnu, která je nedílnou součástí plné verze obchodu a spoustě lidí ujasní, co přesně chtějí kupovat.

Image mobile 1

Detail kategorie

Proklik na kategorii znamenal v původní verzi výpis všech podkategorií, špatně zobrazující filtraci a nepřehledně seřazené elementy u výpisu produktů. Detail kategorie jsme tak upravili, aby používal rollovací menu, jak nejčastěji to jde, začali jsme zobrazovat štítky a výpis produktů jsme přeskládali a výrazně zpřehlednili.

Image mobile 2

Detail produktu

Detail produktu jsme upravovali opatrně, avšak o to více jsme si dali záležet. Zkoumali jsme přitom heatmapy, které nás naváděly v optimalizaci. Výsledný detail produktu se tak více zarovnal, začal uživatele navádět k objednávce konverzní barvou a zpřehlednil informace o produktu i různé výběry variant produktu.

Image mobile 3

Nákupní košík

Proces nákupního košíku jsme sjednotili s vizuálem mobilního webu, vizuálně jsme upravili rozšířenou objednávku, informace v košíku jsme přeskládali a zvýraznili jsme důležité kroky. Uživatele přitom celou dobu navádíme konverzní barvou.

Image mobile 4

Na našem e-shopu máme nejvíce vyladěnou mobilní verzi jak z hlediska UX, tak z hlediska grafického zpracování, které vycházelo z našeho původního webu. Za svůj provoz jsme vyzkoušeli spoustu agentur, kde jsme dostali naslibovány "hory doly", ale bohužel výsledek nebyl nikdy ani poloviční. U kluků z Prongy jsme zatím dostali vždy více, než jsme očekávali, a proto si spolupráce vážím a těším se na to, jak budeme společně růst.

Zdeněk Štuksa
Majitel eshopu, Kompresory-vzduchotechnika.cz

Kontaktujte nás

Stavte se za námi v Brně nebo nám napište a sjednejme si nezávaznou online schůzku. Rádi s Vámi probereme, jak Vám můžeme pomoci posunout Vaši firmu vpřed.

Vyplňte formulář a my se vám co nejdříve ozveme.

    Ikona
    David Pelán
    Tel. +420 602 788 909
    Email: info@prongy.cz
    Otázky a odpovědi

    Kolik mě bude stát vytvoření webu?

    To bohužel nedokážeme takto dopředu říct. Každý web je velice specifická záležitost, s níž je spojeno mnoho faktorů. Napište nám, co přesně máte v hlavě, a my Vám vyčíslíme orientační cenu.

    Nejsem z Brna, vadí to? Je možné se i tak sejít osobně?

    Určitě to nevadí, rádi s Vámi navážeme kontakt na dálku přes nejrůznější nástroje a aplikace, případně za Vámi přijedeme.

    Uděláte mi audit webu/kampaní?

    Ano, můžeme Vám udělat audit webu, marketingových kampaní nebo grafiky. Pokud již spolupracujete s nějakou externí firmou nebo člověkem na volné noze, my za Vás jejich práci zkontrolujeme a ukážeme, co dělají dobře a co naopak špatně.

    Je možná spolupráce na bázi procent z obratu?

    Vždy usilujeme o vzájemně výhodnou spolupráci. Pakliže se bude spolupráce na bázi procent z obratu vyplácet oběma stranám, není překážkou, abychom se tak domluvili.

    Je možná online konzultace?

    Ano, online konzultace rozhodně je možná.

    Uděláte mi jen grafiku/logo?

    Ano, pošlete nám Vaše zadání a po domluvě se na to naši grafici hned vrhnou.

    Jak často posíláte reporty?

    S klienty jsme v pravidelném kontaktu, a pokud to aktuální stav vyžaduje, může takový kontakt probíhat i na denní bázi. Reporty s reálnými výsledky pak posíláme vždy jednou měsíčně, a to v prvním týdnu následujícího měsíce.